Maak kennis met de Sprookjesdocenten

• Hannah de Heldhaftige

‘Dag als het mag, ik ben Hannah de Heldhaftige en welkom in mijn avonturenkamer: de Sprookjesschool! Hier kun je gave dingen leren! Hoe je avontuurlijke spellen kunt spelen, stoere knutsels kunt maken, heldhaftige dansjes kunt leren en nog veel meer! Samen leren en spelen op de Sprookjesschool is één groot avontuur!

• Bumpie de Beer

‘Pom Pom… ik ben Hannah’s knuffelbeer Bumpie. Omdat ik ook op het mooiste plekje woon net als Hannah, kom ik vaak in de Sprookjesschool. Meestal doe ik samen met Hannah hele leuke dingen! Het liefst van alles met eten, want dat doe ik graag!

• Tati de Toffe Toverfee

‘ Simsalabim Simsalabijn… euh hoe ging de spreuk nu eigenlijk verder? Gelukkig kan ik op de Sprookjesschool deze magische spreuk oefenen. Ik kan jullie nog veel meer leren! Doen jullie mee?

• Droesem de Draak

‘Dubbeldrakegaaf om jullie hier te zien op de Sprookjesschool! Nu kunnen we samen van alles gaan leren, bijvoorbeeld een nieuw dansje voor een drakegave disco! Trouwens misschien kan ik in de Sprookjesschool ook wel leren vuurspuwen.

• Lodewijk de Kikkerprins

‘Gegroet een ieder, mijn naam is Lodewijk de Kikkerprins en ik ben op zoek naar een prinses. Hier in de Sprookjesschool hoop ik een manier om een prinses die mij zal kussen te vinden, waardoor ik verander in een echte prins. Maar ik heb helaas nog niks kunnen vinden, wel heel veel andere leuke en leerzame dingen! Willen jullie weten wat? Leer dan mee op de Sprookjesschool!

• Kabor Kabouter

‘Hebben jullie goed gegeten? … gelukkig maar, want eten is heel belangrijk! Ik wil je graag van alles leren over eten! Ik kook namelijk graag, het liefste kook ik paddenstoelensoep. In de Sprookjesschool vind ik alles over eten, waardoor ik de heerlijkste dingen kan koken! Ik leer het jullie allemaal op de Sprookjesschool!

• Maartje Mensbloem

‘Hihi… ik ben Maartje Mensbloem en soms een beetje verlegen. Maar ook al ben ik verlegen, ik mag graag lezen en spelen in de Sprookjesschool. Ik vind het leuk om dingen te weten te komen over de natuur, te knutselen en ook zingen doe ik graag. Ik vind het wel een beetje spannend, maar gelukkig zijn jullie er en samen gaat het zeker lukken om iets fantastisch te leren op de Sprookjesschool.’

• Wanda de Waterelf

‘Wat super leuk om jullie hier te zien! Ik kom vaak naar de Sprookjesschool gevlogen om de nieuwste dingen uit te proberen! Dansen en knutselen doe ik heel graag op de Sprookjesschool! Nu jullie er zijn kunnen we samen iets leuks gaan doen!’

• De Botterbaas

‘Gegroet als het moet… de Botterbaas hier. Het liefst doe ik stoute dingen, maar om in de Sprookjesschool te komen moet ik heel lief zijn, anders mag ik er niet in van Hannah de Heldhaftige. Omdat ik graag stoere dingen doe, zal ik mijn best doen om lief te zijn zodat ik vaak in de Sprookjesschool mag zijn.

Wil jij de Sprookjesdocenten ook ontmoeten? Dat kan op de Sprookjescamping!

Copyright Sprookjesschool.nl | De Sprookjesschool en de Sprookjescamping zijn onderdeel van de Sprookjescompany | Algemene voorwaarden | Sitemap